“Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do.

So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.”




torsdag 28 januari 2010

lejdon...

Kan rent ut säga att jag har haft "lejdon" hela veckan nu. Har varit förbannad nästan hela skoldagarna p.g.a. en massa modeller man måste hitta till höger och vänster, uppgifter jag inte har varken tid eller lust att göra, musikalen och "den goda kommunikationen" (grrrrr, morrrr), det kalla vädret (snöstorm igår, idag -20 grader IGEN!!!), och att inte sportlovet kan komma lite fortare!!!
kan det inte bara bli sommar nu!!!!????
Nåja, blev aningen bättre igår efter att vi hade varit och dansat 2 timmar. Då kände jag mej på gott humör igen! Och samma idag efter "några" samtal från morgonen och nu på dagen ;) <3
Snart ska jag med morsan och ha redskapsgymppa, hoppas de är lugnare idag ;) hehe, var lite väl vilda förra veckan tyckte jag :p
Imorgon ska vi ha fotografering med Wedding Singer gänget. Hoppas allt går bra, med tanke på att vi inte alls har testat hela smink o hår grejjen på NÅGON i gruppen. Bara hunnit fundera lite HUR vi kan göra, och vilka färger osv. Nåja, vi tar det med en klackspark :p de går som de går!


Hello there, the angel from my nightmare

The shadow in the background of the morgue
The unsuspecting victim of darkness in the valley
We can live like Jack and Sally if we want
Where you can always find me
We'll have Halloween on Christmas
And in the night we'll wish this never ends
We'll wish this never ends


Don't waste your time on me you're already
the voice inside my head (I miss you miss you)
Don't waste your time on me you're already
the voice inside my head (I miss you miss you)

Where are you and I'm so sorry
I cannot sleep I cannot dream tonight
I need somebody and always
This sick strange darkness
Comes creeping on so haunting every time
And as I stared I counted
Webs from all the spiders
Catching things and eating their insides
Like indecision to call you
and hear your voice of treason
Will you come home and stop this pain tonight
Stop this pain tonight


Don't waste your time on me you're already
the voice inside my head (miss you miss you)
Don't waste your time on me you're already
the voice inside my head (miss you miss you)


Don't waste your time on me you're already
the voice inside my head (I miss you miss you)
Don't waste your time on me you're already
the voice inside my head (I miss you miss you)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv